Musikk

Band

Drømmer du om å bli med i band? Synger du, bruker du laptop som instrument, eller spiller gitar, bass, trommer eller keyboard?
I BLINK kan du spille i band på opptil seks elever. Bandet kan selv bestemme hvilke låter de vil spille og få videre hjelp og inspirasjon fra bandinstruktøren.
Gjennom skoleåret blir det mulighet til å spille på konserter og prosjekter i kulturskolens regi.

Kjenner du noen fra før som du har lyst til å være i band med? Be de om å søke og noter hverandres navn inn i merknader i søkeskjemaet.

Hvis dere allerede er en gjeng som spiller i band og ønsker å få hjelp og veiledning så ring kulturskolen så skal vi se hva vi kan få til.

For å få best mulig utbytte av bandundervisningen anbefaler vi at elevene også søker individuell undervisning.

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale eller mer informasjon.