Husk å re-registrere deg innen fristen!

Alle aktive elever og elever på ventelista må re-registrere seg innen 1.mai

Planleggingen av neste skoleår begynner nå for fullt og kulturskolen må få oversikt over hvilke planer elevene har neste skoleår. Ønsker du å fortsette med tilbudet du har i år, vil du stå på venteliste for andre tilbud? Trenger du et års permisjon, eller må du kanskje slutte i kulturskolen av ulike grunner?

For å få oppdatert elevenes kontaktinformasjon og neste års ønsker, må alle aktive elever, samt alle som står på venteliste, re-registrere seg. Det sendes ut en egen mail med ytterligere informasjon og påloggingsdetaljer.

Fristen for å re-registrere seg er 1.mai.

Dersom du ikke re-registrerer deg, kan du stå i fare for å miste din plass i kulturskolen.

Re-registrer deg her!

Det er viktig at hver enkelt logger seg inn og går over opplysningene som er registrert. All kommunikasjon i kulturskolen foregår på mail og/eller sms, så det er viktig å sjekke at e-postadressen og mobilnummeret er riktig!

Brukernavn og passord for å logge deg inn finner du i e-posten som er sendt ut - sjekk søppelmailen om du ikke har mottatt noe!
NB! Familier med flere barn må re-registrere hvert enkelt barn (det er sendt ut eget brukernavn og passord for hver elev).

Ved spørsmål, ta kontakt med Kulturskolen på kulturskolen@birkenes.kommune.no