Musikk

Karusellen

Karusellen er for deg som går i 2. og 3. klasse. Du får mulighet til å prøve ut flere instrumenter i løpet av skoleåret: TROMMER, FIOLIN, PIANO og GITAR. Karusellen er delt i to. Først er det 30 minutter alle sammen med musikklære/musikklek. Så går vi i mindre grupper på de ulike instrumentene i 30 min. Etter 6 - 7 uker bytter du instrument.
Når skoleåret er over har du fått prøve 4 forskjellige instrumenter. Hvis du ønsker å fortsette i kulturskolen, har du førsterett på ditt første valg av instrument/aktivitet i kulturskolen.
Karusellen vil foregå mandag kl 16.30 - 17.30 på Valstrand kulturarena. Elever fra Lillesand kan også søke.

Endelig informasjon om tilbudet vil bli gitt ved opptak. Opptak skjer etter tid for levert søknad.