UVT Filter

Lillesand skolekorps

Har du lyst til å lære å spille et kult instrument og spille sammen med andre?? Eller kanskje lære å drille? Og er du mellom 8 og 19 år?  Da er korps noe for deg!

I Lillesand skolekorps starter man først som aspirant (nybegynner) hvor man får instrument- og noteopplæring i samarbeid med Kulturskolen.
Deretter begynner man i Rekruttkorpset som er korpset for de ferskeste musikantene. Her får du god notekunnskap og erfaring med å spille og marsjere sammen med andre.
Når note- og samspillerfaring er på plass rykker du etterhvert opp i Hovedkorpset!

Alle korpsene/drillen har øvelse på onsdager på Borkedalen skole.
I korpset har vi fokus på spilleglede, samspill og inkludering av alle på tvers av alder, kjønn og nivå.
I Lillesand Skolekorps får du venner i alle aldre og vi finner på masse gøy sammen!
Korps er kult, og alle er velkommen i Lillesand skolekorps!

Se Lillesand Skolekorps sin hjemmeside  for mer informasjon.

NB! Påmelding må skje direkte til korpset - klikk her